• DZIEŃ 7

• Wtorek, 15 października 2019

O 2:00  w nocy byliśmy już zapakowani i usadowieni w busie, zmierzającym na lotnisko. O 4:45 mieliśmy odlecieć do domu. Znów jednak czekało nas opóźnienie lotu, około półtorej godziny. Nieoczekiwanie czas umilił nam koncert fortepianowy jednego z naszych uczniów – w hali odlotów, pod ścianą, ustawiono czerwony fortepian i każdy może na nim zagrać. A my możemy przyznawać nagrody w kategorii „Mam talent” uczestnikom wyjazdu, za taniec, śpiew, skuteczne targowanie się, czy piękną grę na klawiszach.

Nad ranem widoki z okna samolotu były zdecydowanie ciekawsze – kto nie spał, widział wschód słońca i bajecznie kolorowe chmury. Jeszcze tylko kołowanie nad Warszawą, jak w wesołym miasteczku i byliśmy w domu. Dziadek jednej z uczennic odebrał nas z lotniska i bezpiecznie odwiózł do Wołomina, gdzie na podróżnych już czekali rodzice. Około godziny 9:00 wycieczkę można było uznać za zakończoną.

To jednak dopiero połowa projektu. W kwietniu goście z Armenii spędzą pięć dni w Polsce, a my będziemy ich przewodnikami. Pokażemy im ciekawe miejsca, zaserwujemy specjały polskiej kuchni, podzielimy się naszą muzyką. Postaramy się odwdzięczyć im za gościnność, jakiej doświadczyliśmy w ich kraju.

W tym miejscu serdecznie dziękujemy też wszystkim, którzy umożliwili nam wzięcie udziału w projekcie „Razem dla Edukacji”, zorganizowali transport lub podarunki, przygotowali dokumentację, udzielali rad i odpowiedzi.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć, które są dostępne w galerii.

• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
      • (22) 776 22 45
      • ul. Piłsudskiego 51 05-200 Wołomin Poland
      • Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publikacja: 4.5.2016 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119, informuję: 1) administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wołominie, mająca siedzibę w Wołominie przy ul. Piłsudskiego 51; 2) Inspektor Ochrony Danych - aleksander.jaszczolt@gmail.com